Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
EUROSTAT: ΦΤΩΧΕΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ 27,5%, ΕΝΑΝΤΙ 21,9% ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ!
Με τον κίνδυνο της φτώχειας ή του κοινωνικού αποκλεισμού βρίσκεται αντιμέτωπο το 27,5% των Ελλήνων, έναντι ποσοστού 21,9% που είναι ο μέσο...
-
To YouTube ανακοίνωσε ότι ενισχύει την πολιτική του για την καταπολέμηση των περιεχομένων κατά των εμβολίων, υπογραμμίζοντας ότι τα καταστ...
-
Ά κρως αποκαλυπτικά στοιχεία περιέχει η πρόταση της αντεισαγγελέα πρωτοδικών Κατερίνας Κοπαλάκη προς το δικαστικό συμβούλιο σχετικά με τ...
Η Τηλεματικη κ.ΛΟΥΚΑ εχει εισαχθει εδω στην Ελλαδα εδω και αρκετα χρονια ,οπως και οι εφαρμογες στα κινητα,ταμπλετ και υπολογιστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μεγαλο ποσοστο χρεισιμοποιουνται απο τους γνωστες.
Οσο αναφορα την εκδοση των εισητηριων υπαρχουν πολλοι τροποι εκδοσης.
Στα Τρικαλα ομως το παρακαναν.Εχουν βαλει λεωφοριακες γραμμες χωρις οδηγο.
Αν εξαιρέσουμε, κ. Nikolaos, το Μετρό στην Αθήνα, όπου η τηλεματική στους σταθμούς εισήλθε αμέσως, στα λοιπά μέσα και, δη, στα λεωφορεία, αν δεν με απατάει η μήμη μου, μετράει μόλις ελάχιστα χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφορά είναι ότι η συγκεκριμένη εφαρμογή της HSL (αστικές συγκοινωνίες), όπως και εκείνη της VR (η φινλανδική "Τρενοσέ") έχουν άπειρες λεπτομέρειες και πληροφορίες. Μέχρι και ποια λεωφορεία, τραμ περνούν από κάθε στάση, η οποία, επιπλέον, είναι και αριθμημένη. Μιλάμε για τόση οργάνωση και τέτοια συχνόττα δρομολογίων, ώστε πηγαίνεις στην στάση μόλις 3-4 λεπτά νωρίτερα, αφού προηγουμένως έχεις ελέγξει την ώρα που περνάει το λεωφορείο/μετρό/τραμ.
Όσο για τα Τρικαλα, είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιήσεις την τεχνολογία σε μικρές πόλεις, παρά σε μεγαλουπόλεις. Ούτε στο Τόκιο δεν υπάρχουν τα "έξυπνα" λεωφορεία. Και εδώ, στο Espoo, γειτονικός δήμος του Ελσίνκι, έκαναν πιλοτικά προγράμματα με λεωφορείο χωρίς οδηγό, αλλά ακόμη δεν έχουν προχωρήσει στην εφαρμογή του προγράμματος.
Εν κατακλείδι, οι συγκοινωνίες στον δήμο του Ελσίνκι, μια πόλη των 550.000 μόνιμων κατοίκων και άλλων 150.000 επισκεπτών ημερησίως, είναι τόσο προηγμένες και σε ποικιλία (λεωφορεία, προαστιακός, Μετρό, τραμ) και σε συχνότητα δρομολογίων, ώστε μπορείς να προγραμματίσεις, μέσω κινητού ή κομπιούτερ, το πρόγραμμά σου μέχρι και ένα μήνα νωρίτερα. Βάζεις τοποθεσία αναχώρησης και άφιξης και σου εμφανίζει όλες τις επιλογές που έχεις.
Σε προσεχές βίντεο θα παρουσιάσω όλες τις πτυχές της συγκεκριμένης εφαρμογής που, εκτός των άλλων, απαλλάσσει τον επιβάτη από το άγχος της έκδοσης εισιτηρίου και ταυτόχρονα του αφαιρεί και την δικαιολογία "δεν βρήκα εισιτήριο για το λεωφορείο".
Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.